Nitelikli okul - kaliteli eğitim
Şehirler yaratamıyoruz, disiplinli iktisadi eylemler ve para politikamız yok. Yüzlerce yıldır borç ile ekonominin carklarını döndürmek durumunda kalıyoruz. Son yıllarda biraz iyileşme var, enflasyon, döviz istikrarlı seyrediyor derken; piyasalardaki sert değişimler eski yıllaramı dönüyoruz dedirtecek cinsten. Eğitimde de durum oldukca endişe veriçi. Orta öğrenimden sonra Liselere makul ölçüde kabul edilebilir geçiş standartını sağlamış değiliz. Öğrencinin başarı seviyesini, güven ortamında belirleyemiyoruz. . Sürekli artarak devam eden olumsuzluk ve güvensizlik hakim. Ayrıca, toplumda eğitimin tek taraflı değişmez kalite sorumluluğu okul ve öğretmen, eğitmen oduğu kabul edilmiş. Oysa, önçe öğrenci, talabe - talep eden - öğrenmeye açık istekli olmalı. Eğitimin temel amacı; bireyde öğrenmeye yönelik içgüdüsel eğilimin uyandırılması, bu eyleme ivme kazandırılmasıdır. Yoksa bilgiyi öğrenciye tabiri caiz ise tamperlemek değil. okulun verdiği mesleki, teknik